Dagen♥

Hej hej♥
Idag har jag bara varit hemma och tagit det lungt men också städat och bakat en del. För imorgon blir det ett litet kalas för mamma, hon har fyllt år och det ska firas med tårta och andra gosaker♥ Jag kan ta lite bilder imorgon så ni får se vad vi har bakat för saker. Angående städningen så har jag varit duktig, har fått bort det mesta från golvet och dammsugit och så, men jag vill ha nya möbler och sånt så jag ska önska mig det i julklapp tror jag, även fast det är ett tag kvar♥ Ni kanske har sett att designen är lite annorlunda och de är för att jag har gjort om den lite, men jag har en svart header vilket jag inte ska ha men den är inte klar en för jag måste ha massor av bilder som jag kan sätta i hop till en liten fin bild. 
Dagens låt va de längesen jag körde så här är en låt♥ 
Vi syns imorgon♥

Kommentera här: